Εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα
Εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα. Η έναρξη ή η διάρκεια ισχύος αναγράφεται στο πρόγραμμα.
ΔρωΜΕνΑ, τεύχος Φεβρουαρίου 2024
Άραγε πώς νιώθει ένας έφηβος τη στιγμή που υπογράφει ένα άρθρο στις στήλες του περιοδικού; Αδιαφορεί για το σύμπαν; Στοχάζεται πως αναμετριέται με τους συνήλικους εφήβους, με την άλλη άποψη; Χαίρεται τη χαρά της δημιουργίας, γίνεται μικρός Θεός; Χαμογελά στο συνεργάτη του; Ψάχνει επιβεβαίωση στο δάσκαλό του; Δείχνει τα επιτεύγματα της ομάδας σε γονείς και φίλους; Κάνει "κάτι παραπάνω"; Ας είναι... αυτό το κάτι παραπάνω, το καθημερινό, το παρεΐστικο ή το μοναχικό, το απλό, το σχεδόν τίποτα... αυτό είναι που μας κάνει ανθρώπους με αποστολή, ανθρώπους δοτικούς, ανθρώπους με καρδιά ταξιδιάρικη και πεισματάρα.
Ας είναι καλοτάξιδο στα μέσα μας το τεύχος ΔρωΜΕνΑ Φεβρουαρίου 2024. Και στα επόμενα!
Συντελεστές ελάχιστης βάσης εισαγωγής πανελλαδικών εξετάσεων 2024
ΘΕΜΑ: Γνωστοποίηση δημοσίευσης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της υπ΄ αριθμ. Φ.251/139828/Α5/6-12-2023 (ΦΕΚ 7022 Β΄/13-12-2023) Υπουργικής Απόφασης που αφορά συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) σχολών, τμημάτων ή εισαγωγικών κατευθύνσεων, καθώς και συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) ειδικών μαθημάτων, μουσικών μαθημάτων και πρακτικών δοκιμασιών πανελλαδικών εξετάσεων 2024 και εφεξής
Σας γνωρίζουμε ότι δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 7022/τ.Β’ η υπ΄ αριθμ. Φ.251/139828/Α5/6-12-2023 Υπουργική Απόφαση (ΑΔΑ: Ψ5BA46ΝΚΠΔ-ΛΟΩ) με τους συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) σχολών, τμημάτων ή εισαγωγικών κατευθύνσεων, καθώς και τους Συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) ειδικών μαθημάτων, μουσικών μαθημάτων και πρακτικών δοκιμασιών για την συμμετοχή των υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων στη διαδικασία επιλογής για εισαγωγή στα Α.Ε.Ι., στις Α.Ε.Α., στις σχολές των Α.Σ.Ε.Ι...
Περισσότερα: Συντελεστές ελάχιστης βάσης εισαγωγής πανελλαδικών εξετάσεων 2024
Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έτους 2024, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ - ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Με τις διατάξεις του Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 28 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α΄), με το άρθρο 51 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α΄), με τα άρθρα 11, 53, 54, 231, 232, 234, 242 και 245 του Ν.4823/2021 (ΦΕΚ 136 Α΄) καθώς και με το άρθρο 60 του Ν.4997/2022 (ΦΕΚ 219 Α΄) ρυθμίζονται τα θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Επισημαίνεται ότι, όπου στις διατάξεις του Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄) σε συνδυασμό με τη παρ.2 του άρθρου 51 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α΄) γίνεται λόγος για το ΚΕΣΥ, νοείται το ΚΕΔΑΣΥ.
Σελίδα 1 από 2
- ΔρωΜΕνΑ, τεύχος Φεβρουαρίου 2024
- Ενημέρωση υποψηφίων σχετικά με την προκήρυξη διαγωνισμού επιλογής σπουδαστών για τις Στρατιωτικές Σχολές ακαδημαϊκού έτους 2024-2025
- Οδηγίες κατάθεσης δελτίου απογραφής στρατεύσιμων κλάσης 2027
- Εισαγωγή μαθητών/τριών στα Πρότυπα, Πειραματικά Σχολεία και Εκκλησιαστικά Σχολεία
- Συντελεστές ελάχιστης βάσης εισαγωγής πανελλαδικών εξετάσεων 2024